Privacybeleid

Privacybeleid Administratiekantoor Heylo

Versie 0.1
Deze pagina is voor het laatst aangepast op 4-06-2018.

Wij zijn ervan bewust dat u vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen. Op deze pagina laten we weten welke gegevens we verzamelen als u onze website gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee uw gebruikservaring verbeteren. Zo snapt u precies hoe wij werken.

Dit privacy beleid is van toepassing op de diensten van Administratiekantoor Heylo wij zijn niet verantwoordelijk voor het privacy beleid van andere sites en bronnen. Door gebruik te maken van deze website geeft u aan akkoord te gaan met ons privacy- & cookie beleid.

Administratiekantoor Heylo respecteert de privacy van alle gebruikers van onze site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij zullen informatie nooit verkopen of verstrekken aan derden. Wij verwerken persoonsgegevens alleen voor het doel waarvoor ze zijn verstrekt en in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevens Bescherming (AVG).

Op het moment van een overeenkomst tot het verwerken van uw salarisadministratie zullen wij zorgdragen voor de verwerking overeenkomst in overeenstemming van de AVG.

Welke gegevens verzamelen wij
Wanneer u ons contactformulier invult, een offerte aanvraagt of op een andere manier met ons communiceert vragen wij om enkele persoonsgegevens. Deze gegevens worden gebruikt om de dienst uit te kunnen voeren. Administratiekantoor Heylo verzamelt mogelijk de volgende gegevens:

Voor- en achternaam
Bedrijfsnaam
Adresgegevens
E-mailadres
Telefoonnummer
Website
Kvk nummer
Btw nummer
BSN-nummer tbv belastingaangiften.
Geboortedatum tbv belastingaangiften
Ons gebruik van verzamelde gegevens
Communicatie
Wanneer je communiceert met Administratiekantoor Heylo – telefonisch, per e-mail, via WhatsApp of via onze website – is het mogelijk dat we die berichten bewaren. Soms vragen wij naar persoonlijke gegevens die voor de desbetreffende situatie relevant zijn. Dit maakt het mogelijk om uw vragen te verwerken en uw verzoeken te beantwoorden. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van Administratiekantoor Heylo of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.

Contactformulieren
Wanneer U een contactformulier op onze website invult vragen wij om uw voor-en achternaam, uw e-mailadres en uw bedrijfsnaam. Deze gegevens hebben wij nodig om uw contactaanvraag te kunnen beantwoorden. Het is mogelijk dat wij deze berichten en aan ons verstrekte contactgegevens bewaren. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van Administratiekantoor Heylo of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.

Cookies
Wij verzamelen gegevens voor onderzoek om zo een beter inzicht te krijgen in onze klanten, zodat wij onze diensten hierop kunnen afstemmen.

Deze website maakt gebruik van “cookies” (tekstbestandjes die op je computer worden geplaatst) om de website te helpen analyseren hoe gebruikers de site gebruiken. Wij gebruiken deze informatie om bij te houden hoe onze website gebruikt wordt

Advertentiecookies
Met uw toestemming gebruiken wij, om advertenties beschikbaar te stellen, cookies van Facebook (Facebook Custom Audience, Facebook Impressions, Facebook Connect en Facebook Pixel). Deze cookies zorgen ervoor dat voor u relevante advertenties worden weergegeven.

Meer informatie over de cookies van Facebook vind u hier.

Google analytics cookies
Ook door het statistiekenpakket, Google Analytics, worden cookies geplaatst. Wij willen graag weten hoe bezoekers de website gebruiken en hoeveel mensen maandelijks de website bezoeken, zodat wij het gebruik van onze website kunnen optimaliseren.

Bij Google Analytics wordt de informatie zo goed mogelijk geanonimiseerd. Jouw IP-adres wordt nadrukkelijk niet gebruikt. Wij kunnen u daarom niet persoonlijk herleiden. Meer informatie over het beleid van Google Analytics vind je hier.

Advertenties
Uw cookie-gegevens, uw voor- en achternaam en uw e-mailadres kunnen gebruikt worden voor het inzetten van retargeting advertentiecampagnes via Facebook, Instagram en Google AdWords.

Nieuwsbrieven
Uw voor- en achternaam en uw e-mailadres kunnen worden gebruikt voor het versturen van nieuwsbrieven van Administratiekantoor Heylo.

Doeleinden
We verzamelen of gebruiken geen informatie voor andere doeleinden dan de doeleinden die worden beschreven in dit privacy beleid tenzij we van tevoren uw toestemming hiervoor hebben verkregen.

Derden
De informatie wordt niet met derden gedeeld. In enkele gevallen kan de informatie intern gedeeld worden. Onze werknemers zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.

Verwerkers
Alle gegevens met betrekking tot Salaris administratie, boekhouding, inkomstenbelastingaangifte worden opgeslagen op de server van Loon, Exact-online, Snelstart en Kluwer Belastingpraktijk. Deze bedrijven zijn gevestigd in Nederland. Meer informatie over het privacy beleid van Loon, Exact-online, Snelstart en Kluwer Belastingpraktijk vind u op de sites van de desbetreffende organisaties.

Alle persoonsgegevens die worden opgeslagen vanuit onze websites worden opgeslagen op de servers van XXL-Webhosting. XXL-Webhosting is gevestigd in Nederland. Meer informatie over het privacybeleid van XXL-Webhosting vind u op de site van XXL-Webhosting.

Alle persoonsgegevens die worden gebruikt voor nieuwsbrieven worden opgeslagen op de servers van Mailchimp. Mailchimp is gevestigd in de Verenigde Staten en is gecertificeerd voor het EU-US Privacy Shield. Meer informatie over het privacybeleid van Mailchimp vind je hier.

Keuzes voor persoonsgegevens
Wij bieden alle bezoekers de mogelijkheid tot het inzien, veranderen, of verwijderen van alle persoonlijke informatie die op moment aan ons is verstrekt.

Aanpassen/uitschrijven dienst nieuwsbrief
Onderaan iedere mailing van Administratiekantoor Heylo vind u de mogelijkheid om uw gegevens aan te passen of om u af te melden voor de nieuwsbrief. U kunt ons ook op een andere schriftelijke wijze mededelen dat u uw gegevens of inschrijving wilt laten wijzigen of verwijderen. Wanneer u zich uitschrijft voor nieuwsbrieven, zullen uw persoonsgegevens uiterlijk aan het eind van de desbetreffende maand uit het systeem worden verwijderd.

Aanpassen/uitschrijven communicatie
Als u uw gegevens aan wilt passen of uzelf uit onze bestanden wilt laten verwijderen, kun u schriftelijk contact met ons op nemen. Zie onderstaande contactgegevens.

Cookies uitzetten
De meeste browsers zijn standaard ingesteld om cookies te accepteren, maar u kunt uw browser opnieuw instellen om alle cookies te weigeren of om aan te geven wanneer een cookie wordt verzonden. Het is echter mogelijk dat sommige functies en services, op onze en andere websites, niet correct functioneren als cookies zijn uitgeschakeld in uw browser.

Bewaren persoonsgegevens
Wij verwijderen door ons bewaarde persoonsgegevens niet automatisch na een bepaald termijn. De bewaartermijn van alle gegevens is minimaal het bewaartermijn volgens de wettelijke verplichtingen. Zodra deze termijn is verstreken kunt u schriftelijk contact met ons opnemen om uw gegevens te laten verwijderen. Wanneer u uw gegevens wilt laten verwijderen zullen wij uw gegevens uiterlijk binnen 30 dagen na uw aanvraag verwijderen.

Rechten
U hebt altijd het recht uw toestemming voor het verwerken van uw gegevens in te trekken, waarna wij uw gegevens niet meer zullen verwerken. Het intrekken van deze toestemming doet geen afbreuk aan de rechtmatigheid van onze gegevensverwerking op basis van uw toestemming, die plaatsvond vóór deze intrekking.

U hebt ook recht op inzage in uw persoonsgegevens en het recht om uw persoonsgegevens te rectificeren. Als u wil weten welke persoonsgegevens wij van u verwerken, dan kunt u een schriftelijk inzageverzoek doen.

Mochten uw gegevens onjuist, onvolledig of niet relevant zijn, dan kunt u ons schriftelijk verzoeken om uw gegevens te wijzigen of aan te vullen.

Daarnaast heeft u het recht op het laten verwijderen van uw persoonsgegevens, het recht op het beperken van de verwerking en het recht om tegen de verwerking bezwaar te maken. Bovendien heeft u recht op het overdragen van, of het overdraagbaar maken van uw gegevens. Ook hiervoor kunt u een schriftelijk verzoek doen.

Wij zullen uw verzoek binnen 30 dagen in behandeling nemen.

Veranderingen
Deze privacyverklaring is afgestemd op het gebruik van en de mogelijkheden op deze site. Eventuele aanpassingen en/of veranderingen van deze site, kunnen leiden tot wijzigingen in deze privacyverklaring. Het is daarom raadzaam om regelmatig deze privacyverklaring te raadplegen.

Vragen en feedback
We controleren regelmatig of we aan dit privacy beleid voldoen. Als u vragen hebt over dit privacy beleid of met betrekking tot uw persoonsgegevens, kunt u contact met ons opnemen:

Administratiekantoor Heylo

Industrieweg oost 13 a

6662 NE Elst (GLD)

0481 35 35 44

info@akheylo.nl

Hulp nodig?

Wil je meer weten over onze diensten en hoe wij jou zouden kunnen helpen?

kom in contact